پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

قالیباف: حاج قاسم مردم را دسته‌بندی نمی‌کرد| جریان مقاومت با ایثار و فداکاری شهید سلیمانی جانی تازه گرفت+ فیلم

  • کد خبر: ۱۴۳۱۹۶
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
قالیباف: حاج قاسم مردم را دسته‌بندی نمی‌کرد| جریان مقاومت با ایثار و فداکاری شهید سلیمانی جانی تازه گرفت+ فیلم
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: پیروی از حاج قاسم، گذاشتن قاب عکس ایشان روی طاقچه نیست، پیروی از حاج قاسم به معنای عمل به منطق مدیریتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی وی است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور امروز (سه شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره عزیز و شریف سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان را در سومین سالروز شهادت غریبانه و جانکاه ایشان گفت: پیشقدم بودن حاج قاسم برای حل و فصل کار‌های بر زمین مانده، حرکت بدون تردید و توقف برای حل مشکلات مردم و خنثی کردن توطئه‌های دشمن از برجسته‌ترین خصوصیات ایشان بود.

رئیس قوه مقننه کشورمان افزود: مسئولیت پذیری در کنار شجاعت و شناخت میدانی، حل مشکلات را برایشان ممکن می‌کرد و از آن جهت که تمام تلاش و تمرکز او بر حل مشکلات و تامین امنیت عموم مردم بود، اولا همه مردم را در نظر می‌گرفت و آن‌ها را دسته بندی نمی‌کرد و ثانیاً از تمام ظرفیت‌های فکری، میدانی، نظامی و دیپلماتیک برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی بهره می‌گرفت و رنج مجاهدت را برای امنیت و آسایش مردم با جان و دل، پذیرا بود.

قالیباف در ادامه خاطرنشان کرد: پیروی از حاج قاسم، گذاشتن قاب عکس ایشان روی طاقچه نیست، پیروی از حاج قاسم به معنای عمل به منطق مدیریتی و اصول زندگی فردی و اجتماعی ایشان است. شجره طیبه جریان مقاومت با ایثار و فداکاری آن شهید والامقام و مردم جانی تازه گرفت و امروز سدی محکم در برابر خباثت آمریکا و جنایت‌های رژیم صهیونیستی است و بدون شک آرمان حاج قاسم یعنی آزادی قدس شریف و قطع ید کامل آمریکا از منطقه را به زودی محقق خواهد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حاج قاسم به وظیفه خود در قبال ملت ایران و امت اسلامی عمل کرد و خداوند نام،  یاد و حرکت او را با برکت و راهگشا ساخت. رحمت و رضوان خداوند بر شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و تمام شهدای سرفراز جریان مقاومت باد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->